«Turizm menejmenti» fakulteti dekani
Telefon:
Email:
O’quv ishlari bo’yicha dekan o’rinbosari:
Telefon:
Email:
Yoshlar bilan ishlash bo’yicha dekan o’rinbosari:
Telefon:
Email:
Fakultet uslubchisi:
Telefon:
Email:
Fakultet vazifasi
Mehmonxona, restoran, turizm sohasining eng yuqori xalqaro standartlariga mos raqobatbardosh professional kadrlarni tayyorlash.
Asosiy funksiyalari
- Davlat ta’lim standarti bajarilishini ta’minlash;
- fakultetni rivojlantirish strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish;
- kasbiy ta’lim fanlari, dasturlari, ishchi o’quv rejalari va ishchi dasturlarni yaratish va amaliyotga joriy qilish;
- talabalarda omilkorlik – kompetensiyaning asosiy tarkibiy qismlarini shakllantirish uchun sharoitlar yaratish, bitiruvchilarning kelajakdagi kasbiy faoliyatida muvaffaqiyat qozonishini ta’minlash;
- ish beruvchilar, ta’lim organlari, tashkilotlar, muassasalar, korxonalar bilan tizimli hamkorlikni ta’minlash;
- talabalarni o’qitish sifatini oshirish maqsadida o’quv jarayonini takomillashtirish bo’yicha chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish;
- o’quv-tarbiyaviy jarayonni tahlil qilish va boshqarish;
- fakultet va kafedralar ishini muvofiqlashtirish, fakultetlardagi kafedralararo aloqalarni amalga oshirish, shuningdek, boshqa fakultetlar, shu jumladan, boshqa universitetlar bilan o’zaro aloqalarni o’rnatish.
- fakultetlarda o’quv-tarbiyaviy ishlarni tashkil etish;
- o’quv dasturlarini lisenziyalash va universitetning davlat akkreditasiyasi bo’yicha hujjatlar tayyorlashda ishtirok etish;
- kasbiy va yo’naltirish ishlarini tashkil qilish va o’tkazish, talabalarni fakultetga qabul qilish, ularning kasbiy tayyorgarligini ta’minlash;
- fakultet talabalari faoliyatini muvofiqlashtirish;
- kalendar yili davomida fakultet bitiruvchilarining yakuniy davlat attestasiyasini o’tkazish va fakultet qabul komissiyasi ishini amalga oshirish;
- fakultet bitiruvchilari bilan aloqani tashkil etish; fakultetni tugatgan mutaxassislarning tayyorgarlik sifatini o’rganish, shuningdek, ularning ish bilan ta’minlanganligi hisobini olib borish;
- universitetning me’yoriy-huquqiy bazasiga muvofiq talabalarning reytinglarini o’tkazish;
- fakultetning joriy va hisobot hujjatlarini tuzish hamda ta’lim muassasasi rahbariyatiga, ta’lim organlariga taqdim etish;
- fakultetning moddiy-texnik bazasini mustahkamlash va rivojlantirish bo’yicha ishlarni olib borish;
- o’quv mashg’ulotlari, shuningdek, imtihon va testlarning bajarilishini nazorat qilish;
- talabalarning dars va mashg’ulotlarga qatnashishi va o’zlashtirishini nazorat qilish;
- kafedralararo uchrashuvlar, seminarlar va konferensiyalarni tashkil etish va o’tkazish;
- o’quv jarayoni sifati monitoringini tashkil etish, talabalarning o’zlashtirishi va o’quv intizomini tahlil qilish;
- talabalarning o’quv faoliyati bilan bog’liq masalalarni hal qilish;
- talabalarning akademik qarzdorliklari hisobini yuritish;
- yakuniy davlat attestasiyasini o’tkazishda ishtirok etish;
- davlat stipendiyalariga nomzodlarni tayinlash va hujjatlarini rasmiylashtirish;
- talabalar bilimini nazorat qilish va o’qitish jarayonida yangi texnologiyalarni joriy etish, o’qitish jarayonida differensial va individual mashg’ulotlarni joriy etishni ta’minlash;
- intizomiy xarakterga ega buyruqlar loyihalarini tayyorlash;
- o’quv va ma’rifiy tadbirlarni tashkil etish va o’tkazish (fakultet majlislari, ilmiy, ijodiy va ijtimoiy foydali tadbirlar, tantanali tadbirlar);
- fakultet talabalarining universitet, shahar, viloyat va xalqaro miqyosdagi tadbirlarda ishtirok etishini ta’minlash;
- talabalarning ota-onalari bilan o’quv va intizomiy masalalar bo’yicha o’zaro aloqani o’rnatish;
- kafedralarning o’quv-uslubiy va tarbiyaviy ishlarini rejalashtirishda ishtirok etish;
- talabalar o’zini-o’zi boshqarish organlari – talabalar Parlamenti, sardorlar, ijodiy jamoalar kengashlari faoliyatiga ko’maklashish;
- talabalarni ijtimoiy qo’llab-quvvatlash va himoya qilish shakllarini amalga oshirish (ijtimoiy stipendiya tayinlash; ijtimoiy yordam uchun bir martalik stipendiya to’lash uchun hujjatlarni tanlash, bir martalik moddiy yordam ko’rsatish va boshqalar);
- universitet Ilmiy kengashi va uning o’quv jarayonini tashkil etish bo’yicha komissiyalari ishida, o’quv ishlari bo’yicha kengash faoliyatida, imtihon, sertifikatlashtirish va apellyasiya komissiyalari ishida qatnashish;
- universitetning o’quv jarayonini ta’minlovchi mahalliy me’yoriy hujjatlar va uslubiy xususiyatga ega hujjatlarni ishlab chiqish;
- dekanat nomenklaturasiga muvofiq fakultetning ish faoliyati va hujjat aylanishini ta’minlash, fakultet uchun hujjatlar, buyruqlar, farmoyishlar tayyorlash.
“Turizm menejmenti” fakulteti O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 - yil 28 - iyundagi PF 3815-sonli “Ipak yo’li” turizm xalqaro universitetini tashkil etish to’g’risida”gi Qaroriga binoan tashkil etilgan. Fakultet talabalarining umumiy kontingenti 450 kishini tashkil etadi. “Turizm menejmenti” fakultetida quyidagi bo’limlar bo’yicha 4 ta kafedra tashkil etilgan va quyidagi yo’nalishlar bo’yicha o’qitilmoqda:
Bakalavriat
1. “Turizm menejmenti” kafedrasi
- Turizm sohasida marketing;
- Menejment: rekreasiya va sayohatlarni boshqarish;
- Menejment: turizm biznesini boshqarish;
- Menejment: mehmonxonalarni boshqarish;
- Menejment: madaniy merosni boshqarish;
- Menejment: xalqaro mehmondo’stlik va turizmni boshqarish;
- Menejment: restoran biznesini boshqarish.
2. “Turistik xizmat ko’rsatish” kafedrasi
- Turizm (faoliyat turlari bo’yicha);
- Turizm sohasida xizmatlar texnologiyasi va ularni tashkil etish;
- Restoran biznesi;
- Turizm sohasida loyihalashtirish;
- Turizm sohasida logistika;
- Mehmonxona biznesi;
- Ommaviy tadbirlar menejmenti.
3. “Turizmda pedagogika va ijtimoiy xizmatlar” kafedrasi
-
Professional ta’lim (turizm);
4. “Amaliy tillar” kafedrasi
- Turli sohalarda chet tili;
- Gid-ekskursovod va tarjimonlik faoliyati (ingliz tili)
5. Magistratura
-
Oliy maktab MA/PhD (Graduate school)