Sayt Test rejimda ishlamoqda
  • icon
  • icon
  • icon
  • icon
logo
"Ipak yo'li"
turizm va madaniy
meros xalqaro universiteti
  • Universitet
    • Universitet haqida
      • Missiya
      • Ramzlar
      • Aloqa
      • Bitiruvchilar assotsiatsiyasi
    • Rektor tabrigi
      • Rektor tabrigi
    • Meyoriy hujjatlar
      • O’zbekiston Respublikasi Qonunlari
      • O’zbekiston Respublikasi Prezidenti Farmonlari
      • Universitet ustavi
      • Maqsadli ko'rsatkichlar
      • KPI
      • Ochiq ma'lumotlar
    • Davlat ramzlari
      • Bayroq
      • Gerb
      • Madhiya
    • Vakansiya
  • Tuzilma
    • Rahbariyat
      • Rektor
      • Senat
      • Prorektorlar
    • Fakultetlar
      • Turizm menedjmenti
    • Kafedralar
      • Turizm menejmenti
      • Tarix va madaniy meros
      • “Tillar va global tadqiqotlar” kafedrasi
      • Yozma va og'zaki tarjima tadqiqotlari kafedrasi
    • Markaz va bo'limlar
      • Ishlar boshqarmasi
      • Raqamli ta'lim texnologiyalari va masofaviy ta'lim markazi
      • Xodimlar bilan ishlash(HR) bo'limi
      • Kutubxona
      • Qabul komissiyasi va marketing
      • Devonxona va arxiv
      • Ta'lim sifatini ta'minlash va akkreditatsiya bo'limi
      • Professional ta'lim muassasalari
      • PR va matbuot bo'limi
      • Ishlar boshqarmasi
      • Reja - moliya bo‘limi
      • Buxgalteriya
      • Magistratura bo’limi
      • O'quv jarayonini rejalashtirish va rivojlantirish
    • Universitet tuzilmasi
      • Universitet tuzilmasi
    • Rahbariyat vazifalari
      • Rektor lavozim vazifalari
      • Birinchi prorektor
      • O‘quv ishlari bo‘yicha prorektor
      • Ilmiy ishlar va innovatsiyalar bo‘yicha prorektor
  • Faoliyat
    • O'quv jarayonlari
      • Dars jadvali
      • Imtihon
      • Ofis registratori bo'limi
      • O'quv jarayonini rejalashtirish va rivojlantirish
      • Akademik kengash
    • Ilmiy faoliyat
      • E-jurnal
      • Ilmiy tadqiqotlar bo'limi
    • Ma'naviy-ma'rifiy faoliyat
      • Yoshlar bilan ishlash, ma’naviyat va ma’rifat bo‘limi
      • Sport mashg‘ulotlar bo‘limi
      • Tyutorlar faoliyati
      • Yotoqxona tarbiyachi-pedagogi
      • University prevention inspector
      • Xotin-qizlar kengashi raisi
      • Universitet psixologi
      • Yoshlar ittifoqi
      • Sport klubi
    • Barqaror rivojlanish maqsadlari
    • Xalqaro aloqalar
      • Xalqaro grantlar va shartnomalar
      • Global ta'lim bo'limi
      • Xalqaro hamkorlik bo'limi
    • Sifat siyosati
      • Sifat siyosati
      • Yil sarhisobi
    • Erasmus+
      • Erasmus+
      • Loyiha jamoasi
    • Korrupsiyaga qarshi kurashish
      • Korrupsiyaga qarshi kurashish
      • O'tkazilyotgan tadbirlar
    • Universitet Kasaba uyushmasi
      • Universitet Kasaba uyushmasi
  • Abituriyentlarga
    • Qabul
      • Ikkinchi va undan keyingi oliy ta’limga hujjat qabul qilish tartibi
      • Qabul kvotalari
      • O‘tish ballari
      • Qabul komissiyasi
    • Bakalavryat
      • Eslatma
      • Kirish imtihonlari
    • Xorijlik abituriyentlarga
      • Qo'llanma
      • Stipendiyalar
      • Study in Uzbekistan
    • Magistratura
      • Nizom
      • Qabul kvotalari
      • Manzil
      • Qabul komissiyasi
  • Talabalarga
    • Bakalavriat
      • O'quv dasturlari
      • Baholash mezonlari
      • Dars jadvali
      • Stipendiyalar
      • Axloq kodeksi
      • Talabalar klublari
      • Kontrakt to'lovlari
    • Magistratura
      • O‘quv dasturlari
      • Baholash mezonlari
      • Dars jadvali
      • Kontrakt to'lovlari
      • Ro'yhatdan o'tish
    • TEDx
      • TEDx
    • Akademik taqvim
      • Akademik taqvim
    • Tizimlar
      • Tizimlar
    • Ekofaol talabalar
    • Bitiruvchilar
      • Karyera markazi
      • Bitiruvchilar bandligi
      • KELAJAKGA QADAM MARKAZI
    • Akademik mobillik
      • Akademik mobillik
  • Yangiliklar
    • Universitet yangiliklari
    • E'lonlar
    • Maʼnaviy tadbirlar
    • Yashil universitet
      • Yashil makon
      • Yashil universitet
    • Faxriy mehmonlar
    • Galereya
Qabul
logo
  • info@univ-silkroad.uz
  • +99866 240-67-68
shape
shape
shape

O'quv jarayonlari

Home O'quv jarayonlari

Ofis registratori bo'limi

image

REGISTRATOR OFIS VA TALABALAR BILAN ISHLASH SEKTORI

Registrator ofis: https://univ-silkroad.uz/uz/get-data/51

Email: registrar-office@univ-silkroad.uz

TALABALARGA XIZMAT KO‘RSATISH – “REGISTRAR OFFICE” FAOLIYATI

“Ipak yo‘li” turizm va madaniy meros xalqaro universitetining (keyingi oʻrinlarda – universitet deb yuritiladi) “Registrator ofisi” (keyingi oʻrinlarda – Ofis deb yuritiladi) talabani tizimda shakllantirish, oʻquv jarayoni va talabalarga xizmat koʻrsatish, akademik faoliyatni tashkil etish hamda taʼlim jarayonining ochiqligi va shaffofligini taʼminlash, tizimda byurokratik toʻsiqlar yuzaga kelishini oldini olish va tahliliy maʼlumotlarni shakllantirish, shuningdek, qaror qabul qilish jarayonini optimallashtirish kabi vazifalarni amalga oshiruvchi universitetning tarkibiy tuzilmasi hisoblanadi.

Ofis oʻz faoliyatini Oʻzbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi, Oʻzbekiston Respublikasi “Taʼlim toʻgʻrisida”gi Qonuni, Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Farmon, qaror va farmoyishlari, Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari, Oʻzbekiston Respublikasi Oliy taʼlim, fan va innovatsiyalar vazirligining Hayʼat qarorlari, buyruqlari, universitetning Nizomi, Kengashi qarorlari, universitet rektori buyruqlari hamda mazkur Nizomga muvofiq olib boradi.

Ofis faoliyatiga universitet rektori tomonidan tayinlanadigan va lavozimidan ozod etiladigan Ofis boshlig‘i rahbarlik qiladi. Ofis boshlig‘i o‘quv ishlari bo‘yicha prorektorga bo‘ysunadi hamda fakultet, kafedra, oʻquv-uslubiy boshqarma va boshqa taʼlim tuzilmalari bilan hamkorlikda ishlaydi.

Universitetda xizmat turlarining xususiyatidan kelib chiqib, 3 ish kunida xizmatlarni bajarilishi belgilangan.

Xizmat koʻrsatish (front office) boʻlimining vazifalari:

1. Talabalarga xizmat koʻrsatish sektori bo‘yicha:

·dars jadvallari haqida maʼlumot taqdim etish;

·qayta oʻqish uchun fan guruhlariga ariza yuborishga yordam berish;

·joriy, oraliq va yakuniy nazoratlar toʻgʻrisida talabalarga maʼlumot taqdim etish;

·sirtqi va masofaviy taʼlim shaklida oʻqiyotgan talabalar uchun chaqiruv qogʻozini shakllantirish;

·akademik maʼlumotnoma va transkript berish;

·imtihonlar roʻyxatini taqdim etish;

·oʻqishni koʻchirish va qayta tiklash uchun ariza yuborishga yordam berish;

·oliy taʼlim tashkilotlariga ikkinchi taʼlimga kirish uchun onlayn ariza topshirishga yordam berish;

·oliy taʼlim tashkilotlarining magistratura bosqichiga kirish uchun onlayn ariza topshirishga yordam berish;

·talaba guvohnomasi hamda turar joyi guvohnomasini yaratish va taqdim etish;

·talabaga oʻzining GPA koʻrsatkichi haqida maʼlumotnoma taqdim etish;

·talabalarning “HEMIS” axborot tizimidagi parolini tiklash;

·talabalarga tibbiy sugʻurta olish uchun yordam berish;

·oʻqishga qabul va oʻqishni koʻchirish yuzasidan konsultatsiya berish;

·oliy taʼlim tashkilotida mavjud turli xizmatlar va resurslar haqida maʼlumot berish;

·talabalar turar joyiga koʻchib oʻtganlarni vaqtinchalik roʻyxatga qoʻyish uchun hujjatlarni tayyorlash.

2. Ilmiy va innovatsion faoliyat boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori bo‘yicha:

·grantlar va tanlovlar haqida maʼlumot berish;

·ilmiy konferensiyalar haqida maʼlumot berish;

·innovatsion gʻoya va startaplarni roʻyxatdan oʻtkazishga yordam berish;

·talabalarga nomdor stipendiyalar haqida maʼlumot berish hamda ariza berishda koʻmaklashish;

·ilmiy loyihalar toʻgʻrisida konsultatsiya berish;

·“Ustoz-shogird maktabi”ga aʼzo boʻlishga yordam berish;

·oliy taʼlim tashkiloti tomonidan tashkil etilayotgan ilmiy konferensiya, seminar va boshqa ilmiy-innovatsion tadbirlarni talabalar orasida ommalashtirish;

·talabalarga ilmiy toʻgaraklar haqida maʼlumot berish hamda amaliy yordam koʻrsatish.

3. Xalqaro aloqalar va akademik mobillik boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori bo‘yicha:

· oʻqish joyidan ingliz tilida maʼlumotnoma berish;

· turli xalqaro grantlar va akademik mobillik dasturlari (mahalliy va xorijiy OTTlar bilan) boʻyicha maʼlumotlarni taqdim etish;

· oʻqishga qabul qilingan xorijlik talabalarni elektron tizimda roʻyxatga olish va fanlarga biriktirish;

· xorijiy oliygohlarda tahsil olishda konsultatsiya berish;

· xorijlik talabalar uchun viza xizmatlarini amalga oshirish;

· xorijlik talabalarga toʻlov-shartnomalarini taqdim etish;

· xorijlik talabalarni Oʻzbekiston Respublikasida vaqtinchalik roʻyxatga qoʻyish xizmatlarini amalga oshirish;

· xorijlik talabalarni oʻqishga qabul qilish boʻyicha konsultatsiya berish, ariza va talab etiladigan hujjatlarni koʻrib chiqish uchun qabul qilish;

· xorijlik talabalarga oliy taʼlim tashkilotidagi oʻquv jarayonlari haqida maʼlumot berish;

· qoʻshma ta’lim dasturlari haqida ma’lumot berish va talabalar orasida targʻibot qilish;

· xorijda oʻqish uchun “El-yurt umidi” jamgʻarmasi stipendiya tanlovi va xorijiy e’lonlar haqida ma’lumot berish;

· xalqaro reytinglar (QS, THE, Green Metric)da oʻrin egallagan oliy ta’lim muassasalari toʻgʻrisida talabalarga ma’lumot berish;

· xalqaro forumlarda imzolangan bitimlar va bayonlar haqida talabalarga ma’lumot berish;

· xorijiy tillarni oʻrganish kurslari haqida ma’lumot berish.

4. Buxgalteriya va marketing boʻyicha xizmat koʻrsatish sektori bo‘yicha:

·ishga joylashgan bitiruvchilar haqida maʼlumotlarni olish va kiritish;

·toʻlov-shartnoma summasini aniqlash, hisoblash va taqdim etish, shuningdek, toʻlov-shartnomasi olish uchun ariza berishga koʻmaklashish;

·talabalar o‘zlashtirish ko‘rsatkichlari va boshqa hollar uchun stipendiya tayinlash boʻyicha stipendiya tayinlash komissiyasi bayonnomasi asosida hemis platformasidagi natijalarga ko‘ra stipendiya buyrug‘ini tayyorlash;

·akademik qarzdor talabalar uchun qayta oʻzlashtirish bo‘yicha toʻlov miqdorlarini aniqlash va tasdiqlash, qayta oʻqishga shartnoma olish uchun ariza berishga koʻmaklashish;

·ijara subsidiyasi uchun ariza yozishga koʻmaklashish;

·talabalarning yotoqxonalarga joylashishi uchun ariza berishga koʻmaklashish;

·talabalarga ishga joylashish borasida tavsiyalar berish;

·potensial ish beruvchilar roʻyxatini shakllantirish va talabalarga yetkazish.

·bitiruvchilarni ishga taqsimlash va joylashishiga oid barcha zaruriy hujjatlar (ishga yuborilganlik toʻgʻrisida yoʻllanma, taqsimot komissiyasi qarori, shaxsiy taqsimot qaydnomasi) tayyorlash, rasmiylashtirish va bitiruvchilarga yetkazish.

REGISTRATOR OFISI TOMONIDAN TAQDIM ETILADIGAN XIZMAT TURLARI

T/r

Akademik (o‘quv) faoliyati bo‘yicha ko‘rsatiladigan xizmatlar

1

QR kodli diplom shakllantirish

2

Akademik ma’lumotnoma va transkript berish

3

Akademik mobillik asosida boshqa oliy ta’lim muassasasiga ketgan talabalarni tegishli tartibda rasmiylashtirish

4

Bitiruvchi talabalar uchun aylanma varaqa yaratish

5

Diplom dublikatini olish uchun ariza yuborishga ko‘maklashish

6

Imtihon natijalari bo‘yicha apellyatsiyalarni qabul qilish

7

Imtihonlar ro‘yxatini shakllantirish va talabaga taqdim etish

8

Oliy ta’lim muassasalari talabalari o‘qishini ko‘chirish va qayta tiklash uchun ariza yuborishga ko‘maklashish

9

Oliy ta’lim muassasalariga ikkinchi ta’limga kirish uchun onlayn ariza topshirishga ko‘maklashish

10

Oliy ta’lim muassasalarining magistratura bosqichiga kirish uchun onlayn ariza topshirishga ko‘maklashish

11

Oliy ta’lim olganlik haqidagi diplom ma’lumotlarini qo‘shish yoki tahrirlash uchun ariza yuborishga ko'maklashish

12

Stipendiya va turli grant tanlovlarida ishtirok etish uchun ariza qabul qilish

13

Talabaga o‘zining GPA ko‘rsatkichi haqida ma’lumotnoma taqdim etish

14

Talabalar davomatini amaldagi tartibga asosan sababli va sababsiz holatga o‘tkazish

15

Talabalar uchun tegishli fanlardan shaxsiy grafik yaratish

16

Talabalar hujjatlarini qabul qilish va arxivga topshirish

17

Talabalarga imtihon natijalarini taqdim etish

18

Talabalarga qayta o‘qish uchun ariza berishga ko‘maklashish

19

Talabalarga turli xil ma’lumotnoma (o‘qish joyidan, harbiy bo‘imdan v.b.)lar berish

20

Talabalarga o‘quv varaqa taqdim etish

21

Talabalarga fan resurslari bo‘yicha ma’lumot taqdim etish

22

Talabalarni HEMIS platformasida keyingi kursga o‘tkazish

23

Talabalarni o‘zlashtirish ko‘rsatkichlari haqida ma’lumot taqdim etish

24

Talabalarning joriy, oraliq va davomat natijalariga ko‘ra yakuniy nazoratlarda

ishtirok etishiga ruxsat berish

25

Talabalarning parolini tiklash

26

Talabalarning sababli qoldirilgan dars soatlarini tegishli tartibda belgilash

27

Talabalarning shaxsiy hamda o‘quv ma’lumotlarini tahrirlash

28

Talabalik ID kartasi (guvohnomasi)ni tayyorlash va talabalarga taqdim etish

29

Talabani bir guruhdan ikkinchi guruhga ко‘chirib o‘tkazish

30

Tashqi xizmatlar: Ijtimoiy himoya reestri va ayollar daftarida turuvchi talabalar Yagona reestri bazasidan sinxronizatsiya qilib ro‘yxat shakllantirish

31

O‘qishi ko‘chirishga tavsiya etilgan talabalarning fanlar farqini aniqlash

32

O‘quv dasturlari haqida ma’lumot olish

Yoshlar masalalari va ma’naviy-ma’rifiy faoliyat bo‘yicha ko‘rsatiladigan xizmatlar

33

Talabalarga yotoqxonalarga joylashish uchun ariza berishga ko‘maklashish

34

Ijara subsidiyasi uchun ariza yozishga ko‘maklashish

Xalqaro aloqalar faoliyati bo‘yicha ko‘rsatiladigan xizmatlar

35

Talabalarga o‘qish joyidan ingliz tilida ma’lumotnoma berish

36

Turli xalqaro grantlar va akademik mobillik dasturlari bo‘yicha ma’lumotlarni taqdim etish

37

O‘qishga qabul qilingan xorijiy talabalarni elektron tizimda ro‘yxatga olish va fanlarga biriktirish

38

Xorijiy oliygohlarda tahsil olishda konsultatsiya berish

Buxgalteriya, marketing va amaliyot faoliyati bo‘yicha ko‘rsatiladigan xizmatlar

39

Yotoqxonalarga joylashishga shartnoma va yo‘llanma berish

40

Qayta o‘qishga shartnoma berish

41

Stipendiya to‘g‘risida ma’lumotnoma berish

42

Hisob varog‘ini shakllantirib berish

43

Talabalarga to‘lov-shartnomasi olish uchun ariza berishga ko‘maklashish

Ilmiy faoliyat bo‘yicha ko‘rsatiladigan xizmatlar

44

Grantlar va tanlovlar haqida ma’lumot berish

45

Ilmiy konferensiyalar haqida ma’lumot berish

46

Innovatsion g‘oya va startaplarni ro‘yxatdan o‘tkazishga ko‘maklashish

47

Nomdor stipendiyalar haqida ma’lumot berish

48

Ilmiy loyihalar to‘g‘risida konsultatsiya berish

49

Ustoz-shogird maktabiga a’zo bo‘lishga ko‘maklashish

Ko‘rsatilishi zarur bo‘lgan boshqa qo‘shimcha xizmatlar

50

O‘qishga qabul va o‘qishni ko‘chirish yuzasidan konsultatsiya berish

51

Talabalarga universitetda mavjud turli xizmatlar va resurslar haqida ma’lumot berish

 


Qidiruv
Oxirgi xabar
  • image
    2025-12-11
    Bitiruvchi bosqich talabalari uchun imtiyozli kreditlar ajratilishi davom etmoqda
  • image
    2025-12-11
    O‘qituvchilarimiz Koreyaning Sejong instituti jamg‘armasi tomonidan tashkil etilgan “2025-yilgi Koreys tili o‘qituvchilarini tayyorlash dasturi”da muvaffaqiyatli ishtirok etishdi
  • image
    2025-12-11
    Universitet vakillari talabalar holidan xabar olishdi
Tags
Ta'lim Ilmiy tadqiqotlar Texnologiyalar Talabalar hayoti Xalqaro hamkorlik Konferensiyalar Grantlar Innovatsiyalar Karyera Tadbirlar Yutuqlar Yangiliklar
shape
shape
shape
shape
shodow

Universitet

  • Haqida
  • Aloqa
  • Universitet yangiliklari
  • Eʻlonlar
  • Vakansiya

Biz bilan bog'laning

140104, O’zbekiston Respublikasi, Samarqand shahri, Universitet xiyoboni, 17

  • Ish vaqti:

    Dush - Jum: 09.00 - 18.00

  • Qoʻngʻiroq qiling:

    +99866 240-67-68

  • Pochta:

    info@univ-silkroad.uz

© Copyright «Silk Road» International University of Tourism and Cultural Heritage 2018-2024

  • Terms & Condition
  • uniRank.org